vineri, 15 februarie 2013

Lucrari CONCURS identitate vizuala

Lucrarile primite in cadrul concursului nostru sunt urmatoarele :

1. a, b, c, d - Adrian GRADINARU, Travis Tourism
 Semnificatii incluse in logo:- elementul grafic format din 8 avioane sugereaza traficul aerian
- forma circulara reprezinta continuitatea zborurilor
- predominanta culorii albastru e legata de cer si de ideea de zbor; in plus e o culoare
Business, oficiala.
- culorile multiple ale avioanelor sugereaza caracterul international al aeroportului,
diversitatea companiilor aeriene si a destinatiilor operate
- cele 3 avioane in culorile rosu-galben-albastru reprezinta Romania
- cele 5 avioane de culoare albastra reprezinta Uniunea Europeana

2. a, b - Adrian MANOLACHE
Nume: Manolache Adrian, Student, Master Anul 1.
Email: manolache.adrian1@yahoo.com










Telefon: 0763979986


 


3. a, b - Adrian MARDARI





4. a, b - Anca VINAU
Tel. 0742 056 091
Email:
amartinankos@yahoo.com





5. a, b - Andra Ionela TOMA
Andra-Ionela Toma
0743.568.223







6. a - Caterina STRAUNEANU
Caterina Strauneanu, eleva.
Telefon: 0735529483
E-mail: mistik_ty@yahoo.com


Tematica
Tematica principala a Aeroportului Iasi aleasa de mine este inovatia si usurinta calatoriei (de placere sau de afaceri) folosind serviciile Aeroportului International Iasi.
Sloganul propus este: Sa calatoresti cu avionul nu a mai fost niciodata atat de usor si distractiv! Aeroportul Iasi. Mereu inovativ!
Travelling by plane has never been so fun and easy before! Iasi Airport. Always Innovative!





Tematica s-ar putea sustine prin:
servicii de buna calitate, imbarcare rapida, timp de asteptare minim la ghisee etc. Desi nu are legatura cu tematica aleasa de mine, un automat de poze ar fi o achizitie profitabila, fiindca un aeroport e un loc unde oamenii se revad dupa anumite perioade de timp, iar o poza ce ar surprinde schimbarile survenite nu ar avea cum sa strice.)
Logo-ul ales este reprezentat de un avion ce porneste din Iasi, avand ca destinatie Europa, reprezentata pe globul pamantesc.
Logo. Fisa de identitate
Scrisul ( Adobe Photoshop)
Culoare: negru (#000000)
Dimensiune: 100 pt, BOLD
Font: Georgia
Traseu ( Photoscape)
Culoare: negru( #000000)
Opacitate(64-255) : 120
Grosime(1-16): 3
Planeta( Adobe Photoshop)
Verde: #91e153, #c4fa5f, #5ac936, #9fe958, #93e254.
Albastru: #16bff8, #6193de, #4f7fd0, #1f54b3, #6293de.
Avion (Adobe Photoshop)
Culoare: negru ( #000000)
Nota: Ambele imagini( avionul si planeta) au fost descarcate de pe Internet sub forma de vectori.

7. a, b - Elena MARES
Elena Mares
004 0742 528 613
lya88joy@yahoo.com
8. a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n - ASIGN













9. a - Elena STAN
Elena Stan
E-mail:elenalarisastan@yahoo.com
tel.0726351550









Tematica: Zbor sigur
Slogan: Cu Aeroport zbori sigur prin viață!
Propunere pentru poarta de intrare: Sub forma unei nave spațiale, care se deschide cu ajutorul senzorilor, iar în momentul în care vizitatorii intră se aprind lumini verzi sau roșii și se aude: ”Bine ați venit la Iași Airport! Vă garantăm siguranță și confort!”
La intrarea în aeroport, clienții să fie întâmpinați cu ceai, cafea și dulciuri din partea casei de mecanisme de servire în formă de avioane. Pentru copii să existe mijloace de transport prin sală, porți, etc sub formă de elicoptere, avioane, nave spațiale! La fel și pentru bagaje. Înaintea afișarii zborului să se prezinte profilul personalului de bord, insistându-se pe realizări profesionale!

10. a
 
11. a - Ioan-Adrian MUNTEANU
Ioan-Adrian Munteanu
Facultatea de Geografie si Geologie,Specializare:Geografia Turismului Limba Franceza
Numar telefon:0758553412

Aeroportul  International Iasi este un punct de reper,o granita a turistilor spre unul dintre cele mai importante orase culturale din Romania si anume ,Iasi numit si orasul celor sapte coline asemenea Romei,capitala Italiei.
Pe batranele piste iesene se simt rotile si vuietul multor capitale europene de la Londra si Roma trecand prin Viena.Asta inseamna pentru noi,iesenii o mandrie dar si o responsabilitate de a ne face cunoscut si apreciat orasul,iar Aeroportul International Iasi este pentru turist o prima impresie asupra noastra.
Pentru a se simte in largul sau in timp ce asteapta imbarcarea spre o alta destinatie sau doreste sa se plimbe prin aeroport la sosire,sa faca cumparaturi sau sa se recreeze oaspetele nostru trebuie sa beneficieze de urmatoarele aspecte,ce vor duce astfel la o imagine buna,dar si bani in visteria locala,toate reprezentand un avantaj pentru noi.
Astfel propun ca pe Aeroportul International Iasi sa se gaseasca:
Restaurante cu specific mediteranean avand in vedere ca spatiul mediteranean cuprinde un flux numeros de turisti din tari precum(Franta,Italia,Portugalia,Spania,Grecia),restaurante cu specific arab,la Iasi studiaza foarte multi studenti,automat sosesc pe aeroport,dar si restaurante cu specific romanesc pentru ca turistul strain sa ia un prim contact cu gastronomia locala.
De asemenea trebuie sa se regaseasca duty free,dar si mici standuri ce sa contina produse cu insemnele Iasului produse locale,vinuri(Cotnari) dar si farfurii toate specifice orasului nostru si Moldovei ca zona turistica.
Pe langa aceste spatii sa fie montate locuri de recreere precum amplasarea unor tablete,playstation.
Slogan:Aeroportul o poarta spre descoperirea Moldovei

12. a, b, c, d - Ionut Bogdan HERGHELEGIU
BIROU INDIVIDUAL DE ARHITECTURA
ARH. HERGHELEGIU BOGDAN IONUT
STR. SIMION BARNUTIU, NR. 63, MUNICIPIUL IASI
Tel. 0742 471 927





13. a, b, c, d, e, f, g, h, i - Ionut MARES
Ionut Mares
004 0742 825 613

ionutmares2003@yahoo.com






14. a, b - Paul Razvan ZAHARIA
Paul Razvan Zaharia
0746007881
bleasc@yahoo.com

15. a - Olivian DOROFTEI & Roman STEFAN
Olivian Doroftei - Student la Facultatea de Arhitectura
0756245222, olivian_doroftei@yahoo.com
Roman Stefan - Student la Facultatea de Automatica si Calculatoare
0757564821, roman24stefan@yahoo.com


16. a - Andrei POSTOLACHE
Andrei Postolache
0723 360 310

17. a - Andra-Stefana GONCIAR
stud. arh. Gonciar Andra-Stefana
Facultatea de Arhitectura "G.M. Cantacuzino" Iasi
tel: 0742.55.33.71
e-mail:stefanago@yahoo.com



18. a - Alexandru SESCIOREANU
Alexandru Sescioreanu



 
19. a


20. a - Daniel LACATUSU
DANIEL LACATUSU
telefon: 0770 76 12 47

21. a


22. a, b, c, d - Alexandru Constantin LUCA
LUCA Alexandru Constantin, Telefon: 0746 92 62 92




23. a - Radu Tiberiu ROIBU
Roibu Radu-Tiberiu, Iasi
contact@tibs.ro
 

24. a - Alina Ioana PETREA
Nume participant: Alina Ioana Petrea
Adresa mail:
alinapetrea@rocketmail.com


25. a, b, c, d, e, f, g, h - Felix CAPATINA
Felix Capatina, Absolvent al facultaii de Arte Vizuale și Design „GEORGE ENESCU“ IAŞI,
sectia DESIGN, promotia 2004.
0743.55.30.93, felixcfg@yahoo.com


26. a, b, c - September & Argo

27. a - Stefan AMATIESEI
Stefan Amatiesei
amatiesei_stefan@yahoo.com
tel: 0746680015
28. a - Stefan ENACHE
29. a - Razvan DOBREA, Stefan ROTARU, Cristian VORNICIASA



 30. a, b, c - Aliona SAMBURIC








9 comentarii:

  1. Buna ziua,

    As dori sa intreb si eu daca jurizarea se va face pe baza acestei postari pe blog? Daca da, mi se pare o lipsa clara de bun simt si profesionalism a organizatorilor fata de participantii la acest concurs. Pentru acest concurs (dupa cum vad) au fost inscrise diverse lucrari cu prezentari pe masura (in format pdf) iar juriul urmeaza sa delibereze pe baza unor print-screen-uri de calitate slaba? Sper sa ma insel si aceste imagini postate aici sa fie doar un preview...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca jurizarea s-a facut pe baza postarilor de mai sus. Total neprofesionist... Iasul are de pierdut cu sigla asta care aduce aminte de Aeroflot si cu silueta aceea de cornuta in mijloc.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin... sigla care a castiga e "fresh"... e "fun"? pe langa faptul ca prima propunere trebuia descalificata din prima, ca venind de la angajat al sponsorului... NEPROFESIONIST, este un concurs cu rezultat ORIENTAT. O sa fie greu pentru Aeroportul Iasi sa functioneze cu sigla asta gen Aeroflot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara! Am urmarit cu interes acest concurs ... si ... izbitor! Rezultatul castigator este asemanator si identificat de multi cunoscuti ca fiind logo-ul C.F.R -ului... de asemenea, la un simplu search pe google "aeroflot" sau "flying logo" vor aparea zeci de rezultate asemanatoare! Dar daca asta a fost decizia juriului ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand m-am decis sa particip la acest concurs am facut-o din cauza ca am crezut ca oamenii de la aeroport sunt profesionisti (ca na, e aeroport)si ca ei chiar isi doresc sa schimbe imaginea unei companii de stat ramase in alt secol.

    Am stat, am desenat diverse concepte, am ajuns la un concept care mi-a placut, l-am 'pus' in Illustrator, l-am lucrat si acolo pana am ajus la ceva care sa imi placa. Dupa asta am facut (in prostia mea) un document proposal de prezentare in format pdf(http://bit.ly/W8ybBx), o carte de identitate unde am definit toate caracteristicile conceptului si apoi am trimis rezultatul mai departe. O fi fost bun, o fi fost rau, nu stiu dar ceea ce stiu e ca pe acest blog a aparut un screen-shot(sau ceva de genu) pixelat al logo-ului si alte doua pasaje din documentul meu de prezentare.. ce rendari, ce alte chestii, ei au pus doar 2-3 screen-shot-uri ptr jurizare.

    Buna treaba, felicit departamentul de marketing al aeroportului Iasi ptr organizarea acestui concurs, dar imi pare rau ca nu am aflat de el astazi ca sa pot sa zambesc sec si sa imi vad de treaba linistit.

    Imi pare rau ca am pierdut vremea cu acest concurs, cand puteam sa imi vad linistit de proiectele mele si as dori sa mi se retraga numele/linkul si lucrarea (sau mai bine zis screen-shotul) de pe acest blog - sper ca macar atat se poate face(numele este Stefan Andries). Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. asa au vrut ei, pixelat:) deja e treaba lor, cu logo-ul ala... negru cu rosu? cu diavolul ala cornut in mijloc? "juriul si conducerea aeroportului au hotarat...":)) nu-s mandru ca-s iesean cu asa o sigla la aeroport... doamnelor si domnilor... Aeroportul Iasi nu este linie aeriana low-cost sovietica. Logo-ul respectiv era mai potrivit pentru Autogara Baltzi, Rep. Moldova. Aveati atatea logo-uri creative din care sa alegeti. JENANT.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am fost surprins (intr-un mod neplacut) de felul cum s-a efectuat jurizarea. Credeam ca juriul se va intalni si va dezbate conceptele care au potential.

    Am lucrat la prezentarea logoului destul de mult timp ca apoi sa vad ca in acest post au fost puse doar o parte din imaginile incluse in prezentare. Mi-am dat seama imediat de nivelul de profesionalism al celor din organizare si am decis ca nu are rost sa imi mai pierd timpul cu acesti oameni.

    Dar acum ca s-a incheiat acest concurs, sunt fericit ca nu am castigat. Mi-am pus lucrarea la portofoliu unde sper sa fie apreciata. Puteti vedea intreaga prezentare a conceptului pe: http://bit.ly/ZqIya3

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,
    Raspundem punctual la comentariile Dumneavoastra:
    @Stefan A - blogul a fost folosit pentru preview
    @Vlad Tepes - am considerat ca restrictiile nu isi au locul. Sponsorul s-a implicat la nivel de companie dar si la nivel individual in Proiectul nostru. De aceea lucrarea a fost si semnata si asumata. Pe langa faptul ca a dovedit ca are oameni talentati, acesta este un mijloc prin care Travis isi promoveaza imaginea.
    @solicitari retragere - au fost retrase lucrari, nume sau doar date de contact, la solicitarea autorilor.
    @dsfagjhgkae - asa cum am mentionat si intr-un mesaj catre concurenti, tinem sa multumim inca o data pentru inscrierea lucrarilor in Concursul lansat de Aeroportul IASI.
    Increderea, timpul si creativitatea dumneavoastra sunt un dar pretios pentru Aeroportul IASI – si prin acest dar ne-ati aratat, inca o data, ca sunteti interesati cu adevarat de imaginea Iasului si de modernizarea institutiilor care ajuta la dezvoltarea comunitatii noastre.
    Orice concurs - si mai ales unul de design, concept vizual – are o componenta de subiectivitate pe care concurentii o accepta prin insasi inscrierea in competitie.

    Va supunem din nou atentiei posibilitatea de a va promova, in urmatoarele saptamani – pe blog si paginile noastre de SM - portofoliul detaliat dar si alte informatii pe care doriti sa le cunoasca publicul larg (si de ce nu, posibili viitori colaboratori). Prin urmare, daca sunteti interesati, va asteptam cu un material sub forma de advertorial sau alte informatii.

    RăspundețiȘtergere